NaPremierLeague

Zápasy Premier League na dosah

Vyber si z našej ponuky  zápasov a vychutnaj si najlepšiu ligu na svete priamo na štadióne.

predaj listkov premier league

+421 911 471 550

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

Článok I.

Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je Marian Ferenc – NaPremierLeague.sk, Hviezdoslavova 360/7, 059 16 Hranovnica. IČO: 53974778, IČ DPH SK 1084680025
  2. Predávajúcim je Marian Ferenc – NaPremierLeague.sk, Hviezdoslavova 360/7, 059 16 Hranovnica.
  1. Dodávateľom služieb ponúkaných v e-shope www.napremierleague.sk je Marian Ferenc – NaPremierLeague.sk, Hviezdoslavova 360/7, 059 16 Hranovnica.
  2. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril rezerváciu. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  3. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
  4. Službou je kompletná ponuka možnosti zadania rezervácie na vykonanie nákupu lístkov zverejnená na stránke predávajúceho.
  5. Rezervácia vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom na obstaranie lístkov (služieb) kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Objednávka vzniká zaplatením za vstupenky.
  6. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.

Článok II.

Cena

  1. Nie sme platitelia DPH.
  2. Predávajúci nie je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania rezervácie. Konečná cena vstupeniek (služieb) je záväzná až v čase vytvorenia objednávky, na základe mailovej komunikácie a odoslania zálohovej faktúry kupujúcemu. Cena vstupeniek uvedená na zálohovej faktúre je záväzná a platí v čase odoslania zálohovej faktúry kupujúcemu  do dátumu splatnosti uvedenom na zálohovej faktúre.

 

Článok III.

Objednávka a rezervácia vstupeniek

  1. Rezervácia vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednané služby.
  2. Kupujúci zaslaním rezervácie súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda rezervácia je však pre kupujúceho nezáväzná.
  3. Potvrdením rezervácie zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je odoslanie lístku.
  4. Kupujúcemu je po vytvorení rezervácie v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením v zmysle ods. 3. tohto článku.
  5. Kupujúcemu je po vzájomnej dohode na podmienkach služieb (tovar, cena, dodanie a pod.) medzi predávajúcim a kupujúcim vystavená na úhradu zálohová faktúra.  
  6. Kupujúci zaplatením zálohovej faktúry súhlasí so vznikom kúpnej zmluvy, ktorá sa stáva pre obe zmluvné strany záväznou.
  7. V prípade ak predávajúci nie je schopný dodať lístok na rezervovaný športový zápas, informuje o tom kupujúceho do 5 hodín od kedy sa o tejto skutočnosti dozvedel. V prípade ak vznikla objednávka, je predávajúci povinný vrátiť zaplatené plnenie do 5 pracovných dní kupujúcemu v plnej výške.

Článok IV.

Platobné podmienky

  1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovným spôsobom:
    1. platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaní po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet,
  2. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
  3. Po odoslaní elektronickej objednávky je kupujúci kontaktovaný predajcom, najneskôr do 24 hodín, pričom predávajúci potvrdí telefonicky alebo e-mailom cenu a zašle kupujúcemu faktúru, ktorá obsahuje všetky údaje k platbe za vstupenky.

 

Článok V.

Dodacie podmienky

  1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vytvorenia objednávky zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
  2. Ak kupujúci neuhradí v lehote splatnosti zálohovú faktúru, predávajúci automaticky zruší predmetnú objednávku, v prípade ak sa s kupujúcim nedohodnú inak a všetky vzťahy sa týmto rušia.
  3. Spolu so vstupenkou je zákazníkovi na mail zasielaná faktúra (daňový doklad).
  4. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
  5. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
  6. Slovenskej pošty.
  7. kuriérom
  8. mailom (e-ticket vstupenky)

d.     vyzdvihnutím vstupeniek na mieste konania zápasu (Veľká Británia)

Článok VI.

Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

  1. Pri platbe vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry alebo prostredníctvom platobných brán si za dopravné účtujeme:
    1. pri doprave Slovenskou poštou s doručením do 2 pracovných dní je doručenie vstupenky ZDARMA.
  2. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.
  3. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.
  4. Orgánom dozoru je: Slovenská obchodná inšpekcia s inšpektorátom SOI pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01, Prešov e-mail: pr@soi.sk.
  5. Niektoré zo vstupeniek sa doručujú priamo na miesto konania športového podujatia. Predávajúci za týmto účelom poskytne kupujúcemu všetky informácie vo forme e-mailovej správy ako aj kontaktné telefónne číslo na osobu, ktorá na mieste odovzdá vstupenky.

 

Článok VII.

Prevod vlastníckeho práva

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.
  2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

 

Článok VIII.

Storno kúpnej zmluvy

  1. Stornovať objednanú službu má kupujúci právo do 2 hodín od vykonania úhrady za službu.

Článok IX.

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné  odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
  3. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
  4. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
  5. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
  6. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

V zmysle ust. 7. ods. 6 písm. a) Zákona č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy pri službách, ak bol výslovne poučený, že vyslovením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom dodaní služby.

UPOZORNENIE

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že zaplatením za vstupenku, Vám dodávame službu pri ktorej nie je možné uplatniť odstúpenie od zmluvy po jej úhrade a márnom uplynutí dvoch hodín od vykonania úhrady.

 

Článok X.

Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
  2. Kupujúci je povinný:
    1. prevziať objednanú vstupenku,
    2. zaplatiť za vstupenku dohodnutú odplatu predávajúcemu,
  3. Predávajúci je povinný:
    1. dodať zákazníkovi vstupenku v požadovanom množstve a v dohodnutej cene,
    2. spolu so vstupenkou alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru.

 

Článok XI.

Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
  3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa.
  4. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.

Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostných opatreniach.

Článok XII.

Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky si kupujúci prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.

 

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
  2. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na  http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  3. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
  4. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 2. apríla 2024.

 

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok

  1. V prípade ak vstupenka vykazuje vady, je ju potrebné reklamovať pri prevzatí alebo písomne u predávajúceho.
  2. V prípade reklamácie na mieste pri prevzatí, bude táto reklamácia vybavená bezodkladne povereným pracovníkom a bude kupujúcemu ponúknuté náhradné riešenie.
  3. Prevádzkovateľ nezodpovedá za usporiadateľa športového podujatia ani za podujatie. Kupujúci je povinný dodržiavať pokyny usporiadateľa a jeho prevádzkový poriadok. V prípade porušenia povinností vyplývajúcich z prevádzkového poriadku alebo pokynov usporiadateľa môže byť kupujúcemu neumožnený vstup na podujatie (napr. má pri sebe zakázané predmety) alebo môže byť požiadaný aby opustil športové zariadenie pre porušenie poriadku. V takom prípade nemá kupujúci právo na vrátenie platby za vstupenku.
  4. V prípade ak bolo športové podujatie zrušené, má kupujúci právo na náhradu za vstupenku, pričom informuje o tejto skutočnosti predávajúceho a ten s ním dohodne všetky podrobnosti.
  5. Ak sa zruší športové podujatie o ktorom sa dozvie predávajúci skôr, je povinný to bezodkladne oznámiť kupujúcemu a vrátiť mu zaplatené peňažné prostriedky za vstupenky a to do 14 dní odo dňa zrušenia podujatia.
  6. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
  7. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
  8. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma alebo má právo na výmenu za novú.
  9. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
  10. Kontakt: Marian Ferenc – NaPremierLeague.sk, Hviezdoslavova 360/7, 059 16 Hranovnica,

 e-mail: info@napremierleague.sk

 Tel. č.: +421 911 471 550